niedziela, 1 marca 2015

♥ uśmiech za uśmiech ♥

Śmiej się. Niech reszta świata zastanawia się dlaczego <3 Zaraz, co? :D
Hej! Co sprawa uśmiech na mej twarzy?

•Muzyka (moja ulubiona? Klik ) • przyjaciele • rodzina • słodycze •
• 1000 wyświetleń na moim blogu (Dziękuję :* ) • każda obserwacja •
• każdy komentarz • moje koty • dobra ocena •
• miłe słowo • pozytywny gest • wschód i zachód Słońca •
• pasje • blog •

Na pewno jest tego więcej, ale to są te najważniejsze <3
To wszystko mnie cieszy i motywuje. Gdyby jedna z tych rzeczy zniknęła bezpowrotnie... Byłoby ciężko.
Na szczęście wszystko to mam i do póki to mam, będę szczęśliwa :*
Bonus <3


Jeszcze raz dzięki za WSZYSTKO co dla mnie robicie :*
Pozdrawiam cieplutko, Iga

7 komentarzy:

  1. Super post! Z reszta jak zawsze 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post pozytywny :*
    zapraszam!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej twarzy uśmiech wywołuje komentarz na blogu :)
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałabym wypisać rzeczy, które wywołują uśmiech na mojej twarzy, to pisałabym bez przerwy chyba z 5 godzin ;) Zapraszam do mnie: cakewithstrawberry.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dwie dziewczyny wywołują uśmiech na twarzy: Iga i Ania ;)))) Reszta daleko w tyle...

    OdpowiedzUsuń