środa, 24 czerwca 2015

Kartka z pamiętnika #2 ,,Ostatni bal"


 Witam :D
Dawno mnie nie było co? Jak podoba wam się nowy wygląd bloga? Bo mi bardzo ;)

W czwartek o godzinie 18:00 oficjalnie ukończę szkołę ze średnią 5:34, wzorowym zachowaniem oraz stypendium (nie chwaląc się) :D
 Mówi wam coś bal szóstoklasistów? Zaczęło się od najgorszego- polonez. Taniec z Maćkiem nie był najgorszy, ale wspaniały też nie był xd Ubrana byłam w "starą" sukienkę z H&M- biała w czarne kropki- nic niezwykłego+ bolerko z Wenecji. Musiało być na galowo :/ Chciałam się szybko przebrać, ale nie wiedziałam gdzie jest łazienka i zdjęcia grupowe mam w tej galowej, ale później...
 Piękna sukienka z By o la la.  



Źródło: https://www.facebook.com/Byolala?fref=ts

Były konkursy dla nauczycieli, beka z nauczycieli, pizza, fontanna z czekoladą, truskawki w czekoladzie, czekoladowe rurki w czekoladzie, ogółem słodycze, DJ, balony, muzyka, znajomi i przyjaciele i wiele więcej. DJ nawet się przebrał za Shakirę. Taką grubą xD




 


Było bardzo fajnie... Warto było :)

Napiszę w czwartek albo piątek czy się popłakałam na zakończeniu roku szkoły podstawowej.
Pa :*

2 komentarze:

  1. No... Popłakałam się ;-; Ryczałam jak dziecko. Z mojej klasy nie płakali chłopacy i tylko 3 dziewczyny. Wychowawczyni też się wzruszyła. A teraz wakacje! Co będziecie robić? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Też płakałam na balu ;-; xoxo

    OdpowiedzUsuń