poniedziałek, 8 grudnia 2014

Doceniamy to co mamy

Hej :)
Mam dziś dla was coś co mnie poruszyło.
Zanim jednak zacznę powiem, że post z sushi będzie, ale zapomniałam jak się je robiło i muszę się skontaktować z babcią ^^ Mam nadzieję, że poczekacie. Ok, teraz temat postu; żeby jednak mnie całkowicie zrozumieć zobaczmy skróconą wersję filmiku...


Za każdym razem gdy oglądałam- płakałam. Na samą myśl mam łzę w oku. Niby 4-5 minutowy filmik, a jaką rolę odegrał w moim życiu.
Kiedy coś przychodzi nam łatwo- nie doceniamy. Wiele z nas urodziło się zdrowymi. Nawet w mojej klasie nie wszyscy są zdrowi. Natalia ma chore serce. Ma szczęście, że może się normalnie uczyć. Jednak chciałaby ćwiczyć z nami na w-f,  jeździć na rowerze itd. Człowiek z filmu przekreślił swoje życie w wieku 8 lat. Teraz uczy i wzrusza nasze serca.
Czasem myślę, że swoje życie doceniłabym po stracie, wielkiej stracie. Jednak nie mam w " planach życiowych" ponieść straty. Chcę czerpać radość z życia. Jestem młoda. Nie długo gimnazjum, a ja staje się coraz starsza... Nie chcę rozumieć wielu rzeczy np. krąg życia, czy fakt jacy ludzie są naprawdę. Te rzeczy smucą- wszystkich. Ten blog jest pod hasłem " Życie na wesoło". Bo jest wesołe. Jadłeś/aś coś dzisiaj? Czytasz to przed śniadaniem, które zaraz zjesz? W Afryce nie mają tak dobrze.
Szczerze: w swojej klasie czuję się niepotrzebnym wyrostkiem, a i tak potrafię być szczęśliwa! Mam trochę ubrań z sieciówek i chciałabym mieś trochę więcej, bo człowiek chce tylko więcej i więcej... Powiedzmy sobie STOP, zatrzymajmy się, zobaczmy co mamy. To czyni nas szczęśliwymi. Mam nadzieję, że ktoś mnie zrozumiał. Post długi więc kończę. Pa :)

1 komentarz:

  1. To prawda, często w biegu nie zauważamy, że nam życie przepływa przez palce. Nie doceniamy także życia. Tego co mamy... Teraz zbliżają się Święta. Warto w te dni pokontemplować. Zastanowić się co jest ważne. Rodzina, osoby bliskie i kochane. I to cały sens życia. Mamy kogo kochać. Nie liczą się pieniądze, rzeczy, przedmioty, dobra materialne. Prezenty świąteczne, którymi obdarowujemy bliskich to ma być radość nie tylko tego, kto otrzymuje prezenty, ale także tego, który daje. Więc pamiętajmy, żeby robić sobie nawet małe przyjemności. Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń