środa, 31 grudnia 2014

To Nowy Rok!

Cześć!
Dziś Ostatni dzień roku 2014. Czy to smutne? Nie wiem... 2014 rok chyba źle zaczęłam i ogółem nic się nie działo. No założyłam bloga, ale zaczął się stawać dla mnie jakby pasją dopiero teraz- na nowy rok.
Tak jeszcze "na marginesie" napiszę, że mam pracowity styczeń. 4 stycznia- urodziny przyjaciółki, 7 stycznia- urodziny mamy, rocznica ślubu rodziców itd... Więc dużo tego jest.
Ja na Sylwestra jadę do przyjaciółki Oli. Mieszka blisko, a w domu nudziłabym się. Moja siostra jest mała i nie można robić być hałasu, a! I jeszcze znajomi rodziców będą- z małym synkiem... Rozumiecie? Myślę, że tak :)
Jak głosi tradycja, na Nowy Rok każdy człowiek wymyśla dla siebie postanowienia. Moje wyglądają tak:
- rozwinąć bloga,
- przeczytać książkę "W 80 dni dookoła świata",
- ograniczyć jedzenie słodyczy,
- zacząć więcej ćwiczyć,
- nabrać pewności siebie.
Co do 2015 roku... w kwietniu test szóstoklasisty, a potem gimnazjum. Nowe miejsce i nowe osoby. Śmiać się czy płakać? Pewnie zrobię kilka postów o gimnazjum w lipcu czy tam sierpniu ^^
I co... Szczęśliwego Nowego Roku!


♥ Jak wy spędzacie Sylwestra?
♥ Jakie są Wasze postanowienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz