sobota, 3 stycznia 2015

Prezenty!

Trochę się spóźniłam z tym postem, ale to nic ^^
Tak, wiem... Na święta najważniejsze jest spędzanie czasu z rodziną i czekanie na przyjście Zbawiciela, ale o tym każdy wie! Te wszystkie tradycje, znamy na pamięć. Dodatkowy talerz, pasterka, sianko, 12 dań, nie jedzenie mięsa- post, prezenty od Gwiazdora czy Mikołaja ( i nie powiecie mi, że On nie istnieje! Widziałam Go w przedszkolu i chowałam się przed nim pod stołem więc wiem. xD ), ubieranie choinki, szukanie pierwszej gwiazdki, dzielenie się opłatkiem,  słuchanie kolęd, jasełka.
Zostańmy przy Mikołaju i Gwiazdorze, a dokładniej przy tym co zostawia pod ubraną choinką w domu. Prezenty! Wszystko zaczęło się 6 grudnia... Wychodząc z pokoju na klamce wisiały prezenty od Mikołaja! Me oczy ujrzały książkę " Zniszcz ten Dziennik" oraz pięknym pismem napisany " Bon na dowolnie wybranie przez siebie łakocie o wartości 30 zł". Moim słodyczem stała się bluzka z H&M ^^
Po długim, ale krótkim oczekiwaniu nastał 24 grudnia. I nie uwierzycie... Gwiazdor przyszedł! :D Od Gwiazdora dostałam pudło łakoci, wymarzone buty- Nike Air Max oraz kilka ślicznych bluzek i sweterków! Jestem bardzo zadowolona. Oto jak to wszystko wygląda:














• Co dostaliście na Święta?
• Czy podobają się Wam swoje prezenty?
• Co sądzicie o moich rzeczach, które dostałam? ^^

2 komentarze:

  1. Dla jednych prezent zmora, a dla mnie cudowny! Dostałam masę książek, które niestety pochłonęłam przez święta i teraz znowu pustka...

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha! Złapałam 500 wejście u Ciebie! Chyba jakiś prezencior się należy ;-)

    OdpowiedzUsuń